Spoortz AS

Kampoppsett

PS! Hvis du ikke helt finner laget ditt i oppsettet. Merk deg følgende:
Les alle baner og tidsbolker nøye! De fleste som henvender seg i etterkant sier: "Å, det hadde jeg ikke lest..."
Sjekk skjemaet med lagsbenevnelser nedenfor her! Mange lag fra samme klubber melder seg på med samme tall eller bokstav, og derfor har vi prøvd å skille lagene fra hverandre med unike benevnelser.

Eget oppsett for 7-åringene
Du finner et eget oppsett med kamper for denne klassen nederst på denne siden.
7-årslagene spiller på to av klubbens 3er baner med vant rundt. Den ene banen er grønn, mens den andre er oransje.
Det skal derfor være greit å skille disse to fra hverandre.
De to 3er banene er plassert på felt 2 A.

Kamper lørdag 8. februar
Det er en egen link til kampoppsettet for alle lagene som skal spille lørdag 8. februar.
Disse lagene vet selv hvem de er (cupkomiteen har hatt kontakt underveis), og består av deler av G12-, G11-, G10-, samt J12- og J11-lag.
PS! Det er en voksenturnering i regi av Vest-Agder Bedriftidrettskrets som foregår i hallen denne lørdagen frem til vår Umbro Cup starter opp kl 16:30.
Ta høyde for dette når der skal møte til første kamp.

Kampoppsett lørdag 8. februar

Kamper søndag 9. februar
De eldste klassene starter med kamper tidlig på søndagen, for så å bli avløst av de yngre lagene etter hvert utover dagen.
Oppsettet er komprimert, slik at vi har fått med så mange som mulig.

Kampoppsett søndag 9. februar

Deltakerlag med tilhørende påmeldte kontaktpersoner

Lagsnavn i cup og tilhørende kontaktperson

Kamper for 7-åringene på søndag 9. februar
7-åringene spiller kampene sine på to 3er baner som er plassert på felt 2 A.
Dette feltet finner du nærmest kaféen på tribunesida.

Kampoppsett 7-årslagene søndag 9. februar

Mvh. Cupkomiteen, Våg FK